Monday, October 15, 2007

Jln2 ari rayA

selamat ari rya suma...
raya kedua.. pakat mai kulim.. kerana ingin menziarahi hafizi kamisul di junjung.. Al-FAtihah utk bonda beliau yg kembali ke rahmatullah pada 6.00 pagi ari raya kedua kerana kanser peparu...


ni kat umah aku.. terharu aku melihat mmber2 aku yg dtg dari jauh memenuhi ruangan kekosongan di ati ini.. sob3.. terharu aku












aku pelik la.. awat yg pkai jaket itam oren tu sorang je dok atas krusi?? tau la ketua optima pon.. tapi cuma bekas je.. pahe?? bekas je??
hahahaha... makan2.. bagi knyg ye..










pak shaikh semakin ensem.. jambu cikgu *** la katakan ... hehee. mi dan bulu.. psangan plg howt kat matjiwa.. hehe.. kacang aka encik takashida nama dlm jepun sdang tersenyum2.. knai baju tu.. ai.~

mcrep.. muka ang xdak.. padan muka.. sapa soh xmai raya kat sini...

samad pon.. sapa soh kluaq umah.. ngee~

No comments: