Saturday, July 30, 2011

Selamat menyambut Ramadan Al-Mubarak

Ya, Ramadan datang lagi! (sila baca seperti iklan Ding Dang. "Ding Dang datang lagi!)



Macam biasalah, bulan posa ni banyakkan amalan. Banyakkan ibadat. Kurangkan maksiat. Cari malam 1000 bulan. Jangan dok buat perangai lama kat sekolah dulu. Habes kelas, orang pi surau semayang Zohor, depa naik dorm terus. Tibai megi. Insaf lah ya. :)

Wuih, kiut pulak rasa dok letak emoticon2 ni. Hihihi.

Sapa2 yang rasa murah rezeki tu, boleh la buat makan-makan sikit. Bulan2 posa ni menjamu orang berbuka puasa banyak pahala woo. Jangan dok tunggu raya baru nak buat open house. Tak gitu Pak Kem? Hehehe. Kalau rasa rezeki tak murah sangat, belanja member bukak posa kat kedai mamak pun cukup. Ikhlas tu penting. Kalau ada roger2 lah ya? Aku on saja. Hehehe.

Ni pasai pa aku dok banyak cerita pasai makan ni?


Mesej, jangan pakai baju ketat yang menunjukkan susuk tubuh menggiurkan seperti lelaki berbaju ungu diatas. Tak manis mata memandang.







p/s: hemesem siut lelaki berbaju ungu tu :D

1 comment:

phoged (dk4me) said...

hahah..aku bru prasan..